Karrier
Irodai adminisztrátor
Budapest és Budaörs
Irodai adminisztrátor

Munkakör részletezése, feladatok:

  • Az irodavezető és könyvelés adminisztratív támogatása
  • A napi működéssel, illetve a projektekkel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • Számlák, teljesítésigazolások, szerződések és projektekhez kapcsolódó dokumentumok érkeztetése, iktatása, kezelése és továbbítása az illetékes szervezeti egység felé
  • Ügyviteli rendszer, nyilvántartások naprakész vezetése
  • A vállalkozás üzleti anyagainak digitalizálása (szerződések, levelezések és egyéb hivatalos dokumentációk vonatkozásában)
  • Iktatás, dokumentálás, rendszerezés, hatékony dokumentum áramlás biztosítása (rögzítés, továbbítás, archiválás)
  • Kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal írásban és telefonon
  • Postai ügyintézés
  • Egyéb, általános adminisztratív és ügyviteli feladatók, munkafolyamatok elvégzése a mindenkori irányelveknek és előírásoknak megfelelően

Elvárások:

  • Középfokú szakirányú végzettség
  • Legalább 1 év azonos területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Megbízhatóság, felelősségtudat és elhivatottság

Előnyt jelent:

  • Kulcs-soft ügyviteli rendszer ismerete és használata
  • Épületgépészeti ismeretek
  • Angol nyelvismeret
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • versenyképes juttatási csomag
  • szakmai fejlődési lehetőség, speciális szakmai tudás megszerzésének támogatása
  • hosszútávú karrierlehetőség, stabil háttér
  • közvetlenség, emberség a mindennapokban
  • összekovácsolódott, sikeres csapat támogatása
  • élet- és balesetbiztosítás

Munkavégzés helye:

  • Budapest és Budaörs

Jelentkezés

Személyes adatok
Név*
E-mail*
Telefonszám*
Telefonszám megadásánál szerepelhet:
+ - / szóköz
Üzenet
Önéletrajz feltöltése
Elfogadom az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.*